2000 fraz w top 10
i zbudowanie autorytetu eksperckiego

Tematy medyczne, szczególnie te, które realnie wpływają na zdrowie potencjalnych pacjentów, nigdy nie są w SEO łatwe. Musimy opierać się na danych, dowodach i badaniach, nie ma tu miejsca na słynne “lanie wody”. Z takim właśnie podejściem zacząłem działać nad projektem kliniki medycyny alternatywnej w Katowicach.

Po utworzeniu strony (wcześniej był tylko landing page) zacząłem tworzyć obszerny content plan w celu wypełnienia strony wartościowymi treściami dotyczącymi usług, jak i informacji na temat dostępnych metod leczenia, chorób, problemów zdrowotnych. Wspierał mnie w tym ekspercki zespół po stronie klienta, z którym udało nam się stworzyć setki artykułów informacyjnych oraz zbudować wysoki autorytet, z którego mogły czerpać inne strony.

Dzięki konsekwencji podczas współpracy udało się pozyskać ponad 2000 fraz w top 10. W 2022 strona przeszła modernizację, pozwoliło to na uzyskanie kolejnych wzrostów poprzez poprawę kodu strony oraz nowe możliwości dotyczące umieszczania contentu.

W pierwszej połowie 2023 roku zakończyliśmy współpracę z klientem, strona w późniejszym czasie przeszła kolejną modernizację oraz została znacznie rozbudowana o kolejne działy usług (medycyna estetyczna), co w dłuższym okresie czasu (aż do dzisiaj) pozwalało jej na stabilny wzrost.

2019-03-01
Klinika w Katowicach
SEO

Kluczowe problemy

  1. Brak rozbudowanej strony internetowej
  2. Zerowy autorytet w Google
  3. Problematyczna branża
  4. Bardzo wysoka konkurencja, przez którą trzeba się przebić
  5. Niskie budżety klienta (start praktycznie od 0)

Lista wykonanych czynności

  1. Nadzorowanie powstania pierwszej strony
  2. Zbudowanie content planu na pierwsze pół roku intensywnych działań oraz późniejszy okres czasu
  3. Współpraca z zespołem lekarzy piszących treści – koordynowanie powstawania treści
  4. Pozyskiwanie wartościowych linków ze stron z wysokim autorytetem
  5. Optymalizacje techniczne na stronie
  6. Reoptymalizacje treści na stronie po wdrożeniu 
  7. Nadzorowanie budowy kolejnej strony, w tym – mapy przekierowań, przenosiny treści, wymagania techniczne nowej strony
  8. Budowanie prywatnych zaplecz do strony

Wykres top 10

Kolorem zielonym oznaczony jest początek współpracy, kolorem żółtym przebudowa strony, kolorem czerwonym zakończenie współpracy.

Wykres top 3

Kontakt

Czekam na sygnał z Twojej strony