Case study: Google ADS + Meta ADS – Branża odzieżowa
Kampanie Google ADS + Meta ADS

Zwiększenie sprzedaży o 70%~ przy zachowaniu budżetów
Klient zgłosił się do mnie z prośbą o audyt kampanii oraz rekomendacje, podczas gdy były prowadzone działania marketingowe przez inną firmę. Po serii spotkań klient zdecydował się nie tylko na audyt, ale również na to, abym poprowadził kampanie, ponieważ nie był zadowolony z obecnych efektów. Po wprowadzeniu zmian w kampaniach, a w niektórych przypadkach zupełnym ich przebudowaniu udało nam się zwiększyć ilość konwersji o około 50-70% w zależności od miesiąca – PRZY ZACHOWANIU TEGO SAMEGO BUDŻETU REKLAMOWEGO, CO WCZEŚNIEJ.
Sklep odzieżowy Online
Google ADS + Meta ADS
Kluczowe problemy
- Przepalanie budżetu reklamowego
- Brak kreatywności przy tworzeniu kampanii
- Podstawowe błędy w materiałach reklamowych
Lista wykonanych czynności
- Audyt istniejących kampanii
- Rekomendacje dla klienta
- Wprowadzenie poprawek w części istniejących kampanii
- Przebudowanie niektórych kampanii od 0
Kontakt