Zwiększenie sprzedaży o 70%~ przy zachowaniu budżetów

Klient zgłosił się do mnie z prośbą o audyt kampanii oraz rekomendacje, podczas gdy były prowadzone działania marketingowe przez inną firmę. Po serii spotkań klient zdecydował się nie tylko na audyt, ale również na to, abym poprowadził kampanie, ponieważ nie był zadowolony z obecnych efektów. Po wprowadzeniu zmian w kampaniach, a w niektórych przypadkach zupełnym ich przebudowaniu udało nam się zwiększyć ilość konwersji o około 50-70% w zależności od miesiąca  – PRZY ZACHOWANIU TEGO SAMEGO BUDŻETU REKLAMOWEGO, CO WCZEŚNIEJ.

Sklep odzieżowy Online
Google ADS + Meta ADS

Kluczowe problemy

  1. Przepalanie budżetu reklamowego
  2. Brak kreatywności przy tworzeniu kampanii
  3. Podstawowe błędy w materiałach reklamowych

Lista wykonanych czynności

  1. Audyt istniejących kampanii
  2. Rekomendacje dla klienta
  3. Wprowadzenie poprawek w części istniejących kampanii
  4. Przebudowanie niektórych kampanii od 0

Kampanie Google ADS

Część danych musiało zostać zamazanych na prośbę klienta. Dane pochodzą z jednego miesiąca.

Kampanie Meta ADS

Kontakt

Czekam na sygnał z Twojej strony