Średnio 50% konwersji po wejściu z reklam

Tematyka bardzo specyficzna, a zarazem trudna – dietetyka w której konkurencja jest bardzo wysoka. Przy budżecie który otrzymałem od klienta wiele osób powiedziało by, że odpuszcza – ale nie ja. Dzięki zawężeniu działań, odpowiedniemu dobraniu słów kluczowych oraz optymalizacji strony internetowej pod konwersje udało się (i nadal udaje) uzyskać bardzo wysoki współczynnik konwersji który w niektórych miesiącach sięga nawet 50% (realne połączenia oraz wysłane formularze). Muszę przyznać, że sam jestem zaskoczony jak kampania z tak niewielkim budżetem (bo mówimy o przedziale 1000-1500zł) potrafi wygenerować taką ilość leadów. 

Dietetyk
Google ADS

Kluczowe problemy

  1. Brak wcześniejszych kampanii
  2. Strona niedostosowana do pozyskiwania leadów
  3. Niskie budżety reklamowe

Lista wykonanych czynności

  1. Research słów kluczowych
  2. Badanie konkurencji
  3. Zaplanowanie kampanii
  4. Zmiany na stronie oraz konfiguracje konwersji
  5. Cykliczne reoptymalizacje kampanii

Kampanie Google ADS

Część danych musiało zostać zamazanych na prośbę klienta. Dane pochodzą z jednego miesiąca.

Kontakt

Czekam na sygnał z Twojej strony