Case study: Google ADS lokalne – Dietetyk
Kampanie Google ADS lokalne dla dietetyka oraz gabinetu medycyny alternatywnej

Średnio 50% konwersji po wejściu z reklam
Tematyka bardzo specyficzna, a zarazem trudna – dietetyka w której konkurencja jest bardzo wysoka. Przy budżecie który otrzymałem od klienta wiele osób powiedziało by, że odpuszcza – ale nie ja. Dzięki zawężeniu działań, odpowiedniemu dobraniu słów kluczowych oraz optymalizacji strony internetowej pod konwersje udało się (i nadal udaje) uzyskać bardzo wysoki współczynnik konwersji który w niektórych miesiącach sięga nawet 50% (realne połączenia oraz wysłane formularze). Muszę przyznać, że sam jestem zaskoczony jak kampania z tak niewielkim budżetem (bo mówimy o przedziale 1000-1500zł) potrafi wygenerować taką ilość leadów.
Dietetyk
Google ADS
Kluczowe problemy
- Brak wcześniejszych kampanii
- Strona niedostosowana do pozyskiwania leadów
- Niskie budżety reklamowe
Lista wykonanych czynności
- Research słów kluczowych
- Badanie konkurencji
- Zaplanowanie kampanii
- Zmiany na stronie oraz konfiguracje konwersji
- Cykliczne reoptymalizacje kampanii
Kontakt