Case study: SEO – E-commerce branża spożywcza
Pozycjonowanie sklepu internetowego w bardzo konkurencyjnym odłamie branży spożywczej

Rozwój ecommerce sprzedającego głównie napoje
Temat pozycjonowania tego sklepu jest bardzo specyficzny. Sklep przechodził przez kilka agencji, aż finalnie trafił w moje ręce, zaraz po zmianie systemu oraz designu na nowy. W tym projekcie niestety nie mogłem zbyt mocno stawiać na linki ze względu na specyfikę branży, dlatego też skupiłem się na budowie treści na stronie na którą składały się kategorie oraz content informacyjny. W pewnym momencie klient zrezygnował z działań i sklep znów trafił w ręce innej osoby / agencji, aby finalnie po ponad roku wrócić do mnie. Na początku 2024 roku zakończyłem działania nad tym projektem, ale efekty, które udało się uzyskać przy założonych budżetach w pełni mnie zadowalają.
Kluczowe problemy
- Sklep zmienił system oraz design co wpłynęło na początkowe pozycje
- Sklep był wcześniej pod “opieką” kilku agencji
- Bardzo konkurencyjna branża
- Brak realnej możliwości zdobywania linków z publicznych źródeł
Lista wykonanych czynności
- Analiza SEO + analiza działań innych agencji
- Przygotowanie content planu
- Wdrażanie contentu skierowanego na intencję zakupową jak i informacyjną
- Optymalizacje techniczne
- Reoptymalizacje treści