Czym jest Topical Authority i jak go budować?

Topical Authority (autorytet tematyczny) to koncepcja w SEO oznaczająca, że dana witryna jest uznawana za…

Czym jest SEO copywriting i jak pomoże Twojej stronie?

Jako niezależny specjalista SEO (freelancer) często spotykam się z pytaniem: czym tak naprawdę jest SEO…

Thin content – co to jest i dlaczego należy go unikać?

Thin content to treści o niskiej jakości i ograniczonej objętości, które nie dostarczają użytkownikom wartościowych…

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Prowadzenie sklepu internetowego to ekscytujące wyzwanie, ale często pojawia się pytanie: jak zwiększyć sprzedaż? Jako…

Czym są przyjazne URL-e? Optymalizacja adresów na stronie

Przyjazne adresy URL (ang. friendly URLs lub SEO-friendly URLs) to takie adresy internetowe, które są…

AI Overview – czym jest i jak się w nim wyświetlać?

Google wprowadziło do wyników wyszukiwania nową funkcję o nazwie AI Overview (skrótowo AIO) – generowane…